איך להפוך חנות וירטואלית לעסק מצליח

No Comments

הקמת חנות וירטואלית עשויה לייצר הכנסות גבוהות אף יותר מהעסק הפיזי

המגמה ההולכת וצוברת תאוצה של עסקים רבים בישראל, היא בניית חנות וירטואלית במקביל לחנות הפיזית הקיימת. ישנם עסקים שמלכתחילה מתחילים את הפעילות שלהם באופן המקוון במקביל להקמת עסק פיזי ויש שאף מוותרים עליו ומתמקדים רק באון ליין. כך או כך, ברור כי הצרכנות הישראלית השתנתה לחלוטין בשנים האחרונות, באופן שלמעשה מיטיב מאוד עם העסקים המקוונים ומאפשר לבעליהם לייצר הכנסה גבוהה פי כמה, תוך הרחבת קהל הלקוחות באופן משמעותי.

חנות אינטרנטית

מדוע חנות וירטואלית היא בעלת פוטנציאל כה גבוה להצלחה?

בעבר הלא רחוק, הגולשים שביצעו בפועל רכישות באמצעות רשת האינטרנט אופיינו בעיקר בגילם הצעיר ובהבנה המעמיקה שהייתה להם בכל נושא המחשב בכלל והאינטרנט בפרט. כיום המצב שונה לחלוטין וגם אנשים שנרתעו מהקניות המקוונות בעבר, בוחרים לפנות אל חנות אינטרנטית ולבצע קנייה און ליין, במקום לגשת לעסק פיזי. הסיבות ברורות לחלוטין:

  1. נוחות ונגישות – אין צורך לצאת מהבית וכך גם אנשים עם מוגבלות יכולים לרכוש כל פריט שירצו, בלי סיוע או תלות באף אחד אחר.
  2. יכולת להשיג פריטים מבוקשים בקלות – באמצעות רכישה מקוונת, לאזור שבו ממוקם העסק עצמו למעשה אין משמעות של ממש, בזכות המשלוחים.
  3. התעדכנות במבצעים וחיסכון כספי – אתרי אינטרנט המכילים חנות לשופינג און ליין, לרוב גם ייצרו רשימות תפוצה ויעדכנו את הלקוחות שלהם במייל על מבצעים והנחות, כך שהלקוח יוכל לבחור מתי לבצע רכישה ולהיערך מראש לימים שבהן מתקיימות מכירות מיוחדות.

מלבד כל אלה, העלייה הניכרת באחוזי הצריכה המקוונת, גורמת לבעלי אתרים לשפר כל הזמן את חווית המשתמש, זאת בשל העובדה שמלבד החשיפה וההנעה לפעולה הראשונית, המטרה הנוספת והחשובה אף היא הינה לשמר לקוחות ולגרום להם לשוב לאותו האתר לביצוע רכישה, פעם אחר פעם.

מהי אסטרטגיית השיווק והפרסום שתהיה הכי אפקטיבית?

הקידום ברשת נחלק לשלוש קטגוריות עיקריות והן קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן ושיווק ברשתות החברתיות. לכל אחת מדרכי הפעולה הללו מאפיינים אחרים, כמו גם סיכויי השפעה משתנים. חברת קידום מקצועית, שאותה מוטב לשכור בכדי למקסם את התנועה בחנות האינטרנט שלכם, תדע לבחור עבורכם את ה"תמהיל" הנכון של תכנית השיווק, באופן שיאפשר בחינה מדוקדקת של כל אחת מפעולות הקידום שנעשות והאופן שבו היא תורמת לייצור הכנסות.

מה עושים אם החנות לא מייצרת מספיק הכנסות?

לא ניתן להבטיח כי טכניקת הקידום שנבחרה תוביל ללידים רבים ולמכירות בכמות גדולה. עם זאת, כדאי לנסות ולראות יותר לעומק את הדברים, תוך בחינת ביצועי האתר בצורה שוטפת לצורך מציאת החלקים בתוכו שפחות עובדים. בצורה כזו ובמידה והחנות לא מייצאת הכנסות מספקות תוכלו לבצע "חישוב מסלול מחדש", לשדרג את האתר ולהשקיע מאמצים בקידום בצורה המתאימה באופן ייחודי לעסק – כך שיגיעו אליו גולשים רבים הרבה יותר.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts
 

Leave a Comment