Pay Per Click Management

דברים שחשוב לדעת על קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן היא ההגדרה לכל מאמצי השיווק האינטרנטי אשר דורשות מבעלי החברה לשלם לשירותים חיצוניים עבור פרסום וקידום של אתר העסק. שיטות קידום זה כוללות שימוש בפלטפורמות רבות ומגוונות, וקמפיין שיווק ממומן מתוכנן בצורה שבה תהיה חשיפה ללקוחות רבים ככל האפשר תוך מיקוד החשיפה ללקוחות רלוונטיים. בעוד שהשיטות הנהוגות במאמצי קידום אתרים ממומן הינן רבות ומגוונות, היעילות ביותר (ועל כן גם הנפוצות ביותר) הן קידום ממומן בגוגל בשיטת PPC, קידום בפייסבוק וקניית מדיה.

שיטות שונות של קידום ממומן

כאמור, קידום אתרים ממומן מתבצע במגוון פלטפורמות- כאשר הטכניקה היא זהה בכל פלטפורמה (PPC- יוסבר בהמשך) וכל פלטפורמה מיועדת לשרת קהל גולשים שונה. העיקרון שבא לידי ביטוי בכל אמצעי הקידום הממומן הוא שאנו מפרסמים מודעה עם קישור לאתר החברה (או לעמוד המבצע- אם מדובר בקידום של הצעה חד -פעמית). השיטה המקובלת בכל אמצעי הקידום הממומן הינה PAY PER CLICK - PPC, ובמסגרתה משלם הלקוח סכום על כל גולש שלחץ על הקישור לאתר. בעוד שאתרים מסוימים (כגון פייסבוק) מציעים אפשרויות שונות לאנשים וחברות המעוניינים לקדם אתר או מבצע בעצמם, שיטה זו אינה יעילה מבחינה כלכלית ועל כן אנו מעודדים את לקוחותינו להיעזר בשירותי ה PPC שמציע משרד סטאר קידום אתרים.

קידום ממומן בפייסבוק צבר תאוצה בשנים האחרונות בשל חדירת הרשת החברתית לכל תחומי החיים והגידול המשמעותי במספר המשתמשים. גורם נוסף שהפך את הפייסבוק לכלי יעיל של קידום אתרים ממומן הוא שמנהלי האתר הוסיפו פונקציות שונות המגדילות את מבחר האפשרויות העומדות בפני חברות ועסקים המעוניינים לקדם את עצמם, מוצריהם ושירותיהם לאנשים מרחבי העולם בזול וביעילות. שירותים אלה כוללים את "הסוואת" המודעות כפוסט תמים שכתב או שיתף אחד מחבריהם, פרסום באפליקציית הרשת בטלפונים סלולאריים, מודעות גלויות בעמוד הבית של המשתמש ועוד.

קידום ממומן

פלטפורמה נוספת בה משרדנו מיישם מדיניות של קידום אתרים ממומן הוא פרסום בגוגל. בשיטה זו אנו מנהלים משא ומתן מול מחלקת הפרסום בגוגל על מנת למצב את אתרי לקוחותינו לפני תוצאות החיפוש האורגניות, בצורה הנראית כלינק לכל דבר ועניין. כמו בקידום ממומן בפייסבוק, גם הקידום הממומן בגוגל נעשה בשיטת PPC עם תוצאות מצוינות ללקוחותינו.

 

קידום ממומן

קידום ממומן הינה שיטה יעילה להזרמת תנועה לאתר החברה בטווחי זמן קצרים (כמעט מיידי), אך יש לה שני חסרונות בולטים: הראשון הוא שהתנועה שמביאה שיטה זו נפסקת ברגע שנגמר הקמפיין והשני הוא שהתנועה המגיעה כתוצאה משימוש באמצעים אלה אינה אורגנית (כלומר- היא לא הגיעה לאתר החברה כתוצאה מחיפוש אקטיבי של מוצרי או שירותי החברה) ועל כן היא נחשבת לתנועה פחות איכותית מתנועה אורגנית- אך היתרון המספרי של חשיפות מפצה על עובדה זו.

מהיתרונות והחסרונות של שיטת קידום זו נגזרים המקומות והתפקידים בהם היא יעילה ומביאה תועלת לעסק אשר כולל קידום אתרים ממומן כחלק מאסטרטגיית השיווק האינטרנטי. שיטה זו יעילה כאמצעי זמני למשיכת תנועת גולשים בזמן שאסטרטגיית הקידום האורגני מביאה תוצאות וכן לקידום מבצעים או הצעות מיוחדים הפונים לקהל יעד רחב יחסית (כגון הופעה מוזיקלית, מבצע על טיסות לחו"ל ועוד).

 

קידום אתרים ממומן, והיתרון של סטאר SEO

המעורבות של איש מקצוע מנוסה נחוצה על מנת להצליח במאמצי קידום אתרים ממומן- זאת מכיוון ששיווק אינטרנטי יעיל הינו תהליך מורכב הדורש ידע, מיסיון ויצירתיות. כל עובדי המשרד מגיעים אלינו עם ניסיון של מספר שנים ומכירים את רזי התעשייה באופן אינטימי. אם אתם מחויבים לאיכות- מקומכם איתנו!